Kuiskaus taivaan Isälle, ota minut lähelle. Sipaise enkelin siivellä, jokaisella retkellä. Aamen.

Kerhokausi alkaa viikolla 2 ja päättyy viikolla 20. Kerhot eivät kokoonnu viikoilla 10 ja 13.

Kun tulet mukaan ensimmäistä kertaa, otathan yhteyttä, niin osaamme kertoa onko kerhossa tilaa ja onko kerhoa.

PIENTEN AAMU

Kaikenikäisille lapsille

TIISTAISIN klo 9-11 SEURAKUNTATALOLLA

Pienten aamu on tarkoitettu kaikenikäisille lapsille. Aamussa on ulkoilua, leikkiä ja pieniä puuhia lasten iän ja toiveiden mukaan. Mukaan tarvitaan säänmukaiset vaatteet ja pienet eväät. Pienten aamu EI KOKOONNU joka tiistai, joten varmistathan paikkasi AINA etukäteen lapsityön numerosta 050 548 5751.

PÄIVÄKERHO

3-5-vuotiaille

MAANANTAISIN JA TIISTAISIN klo 12-15 VUOKATIN KIRKOSSA

Päiväkerho on tarkoitettu noin 3-5-vuotiaille. Päiväkerhossa on monenlaista tekemistä, ulkoilua ja leikkiä. Mukaan tarvitaan säänmukaiset vaatteet ja pienet eväät.

IKIOMAJUTTU

Eskarilaisille

MAANANTAISIN klo 17:30-18:30 SEURAKUNTATALOLLA

Ikiomajuttukerho on tarkoitettu eskarilaisille. Ikiomajutussa on monenlaista tekemistä, koko perheen iltoja sekä pari yöjuttua!

LAPSIPARKKI

LAUANTAI 3.2 klo 9-13 SEURAKUNTATALO

LAUANTAI 2.3 klo 9-13 SEURAKUNTATALO

LAUANTAI 6.4 klo 9-13 SEURAKUNTATALO

TIISTAI 28.5 klo 17-20 SEURAKUNTATALO

Lapsiparkki on suunnattu alle kouluikäisille ja pienille koululaisille. Mukaan tarvitset säänmukaiset ulkovaatteet ja omat eväät. Lapsiparkissa saat leikkiä ja touhuta monenlaista mukavaa puuhaa. Lapsiparkissa voit olla koko ajan tai vaikka vain tunnin. Tiedustele tarkennuksia ja ilmoittaudu mukaan p.050 548 5751.