Sotkamon seurakunnan alttari.

Jumalanpalvelus

Sotkamon kirkon jumalanpalvelus on katsottavissa seurakunnan YouTube-kanavalla.

Sotkamon Seurakunta - YouTube

Messu ja sanajumalanpalvelus ovat seurakunnan keskeisiä päätapahtumia, joissa Kristus itse on läsnä. Hän kutsuu sanallaan, vahvistaa ehtoollisen sakramentilla ja valmistaa arkeen. Kristillinen seurakunta on alusta alkaen kokenut luonnollisena asiana yhteen kokoontumisen. Kuinka merkittävä onkaan yhdessä kuunnella ja laulaa löytäen elämän evästä matkalle. Yhteinen jumalanpalvelus korostaa hengellisen yhteyden hoitavaa vaikutusta. Tule siksi sinäkin. Tuo huolesi ja murheesi ja heitä ne Herran eteen. Koe, että Kristus on elävä ja todellinen tänäkin päivänä.

Sotkamon kirkossa on joka sunnuntai messu. Jumalanpalvelukset alkavat Sotkamon kirkossa klo 10.00 ja Vuokatin kirkossa klo 12.00. Tarkemmat tiedot jumalanpalveluksista löytyvät Ajankohtaiset tapahtumat ja Sotkamon seurakunnan tapahtumia -linkkien alta sekä tiistaisin ja perjantaisin ilmestyvästä Sotkamo-lehdestä, tiistain Kainuun Sanomista ja neljännesvuosittain ilmestyvästä VuokattiNewsistä.