Kuiskaus taivaan Isälle, ota minut lähelle. Sipaise enkelin siivellä, jokaisella retkellä. Aamen.

PÄIVÄLEIRI 4-8-vuotiaille

RYTILAHDEN MAJALLA

PERJANTAI 24.5, klo 13-17

LAUANTAI 25.5, klo 9-13

Tervetuloa viettämään toiminnallista leiripäivää yhdessä toisten lasten kanssa. Leiripäivä on maksuton ja ohjelmassa on monenlaista tekemistä sisällä ja ulkona. Leiripäivässä tarjotaan ruoka, joten omia eväitä ei tarvita. Päiväleirejä on tarjolla kaksi ja voit valita niistä sinulle sopivan päivän. Tiedustele tarkennuksia ja ilmoittaudu mukaan viimeistään 15.5 p. 050 548 5751/Marja.

LAPSIPARKKI

SEURAKUNTATALOLLA

TIISTAI 28.5, klo 17-20

Lapsiparkki on suunnattu alle kouluikäisille ja pienille koululaisille. Mukaan tarvitset säänmukaiset ulkovaatteet ja omat eväät. Lapsiparkissa saat leikkiä ja touhuta monenlaista mukavaa puuhaa. Lapsiparkissa voit olla koko ajan tai vaikka vain tunnin. Tiedustele tarkennuksia ja ilmoittaudu mukaan viimeistään 24.5 p.050 548 5751.

LEIKKIKENTTÄ

SEURAKUNTATALOLLA

ARKIPÄIVISIN 3.-20.6, klo 9-14

Tervetuloa viettämään kesäpäivää seurakuntatalon leikkikentälle. Ota mukaan säänmukaiset ulkovaatteet ja omat eväät. Voit olla mukana koko päivän tai vaikka vain tunnin. Noin 3-vuotias ja sitä vanhempi voi tulla leikkikentälle ilman omaa aikuista. Leikkikentällä saa leikkiä, touhuta ja joka päivä on tarjolla vaihtelevaa yhteistä ohjelmaa. Mikäli lapsi on tulossa ilman omaa aikuista, muistathan ilmoittautua etukäteen ja tarkistaa onko leikkikenttäpäivässä tilaa p.050 548 5751/Marja.