Kuiskaus taivaan Isälle, ota minut lähelle. Sipaise enkelin siivellä, jokaisella retkellä. Aamen.

ILON KEKKERIT

SEURAKUNTATALOLLA

keskiviikkona 22.5, klo 17-19

Tervetuloa viettämään koko perheen toiminnallista juhlailtaa!

Iloitaan yhdessä lapsista. Iloitaan yhdessä perheestä. Iloitaan yhdessä leikistä. Iloitaan yhdessä Jumalasta. Ilon kekkerit järjestetään seurakuntatalon leikkikentällä ja sisätiloissa ja tarjolla on makkarat ja letut.

PERHEPIKNIK

HIUKASSA

maanantaina 27.5, klo 9:30-11

Tervetuloa viettämään kesäistä aamupäivää yhdessä toisten lapsiperheiden kanssa. Kodalla on tarjolla kahvit, mehut ja makkarat.

LASTEN JA PERHEIDEN KEVÄTKIRKOT

SOTKAMON KIRKOSSA keskiviikkona 29.5, klo 9:30

VUOKATIN KIRKOSSA torstaina 30.5, klo 9:30

Tervetuloa lasten ja perheiden kevätkirkkoon. Kirkkohetken jälkeen tarjolla on kirkkomehut ja keksit.

METSÄMÖRRIN PERHEILTA

HIUKASSA

maanantaina 3.6, klo 17-19

Tervetuloa viettämään toiminnallista kesäiltaa Hiukkaan. Metsämörri ystävineen on järjestänyt mukavia puuhia koko perheelle. Kodalla on tarjolla tulet, mehut/kahvit ja keksit. Halutessasi voit ottaa mukaan omat makkarat.